Hoe kan het dat ik berichten in Hotmail maar van 1 laptop kan bekijken?

Via een ander account op dezelfde laptop log ik in en zie ik alleen een leeg account. Ook als ik van een andere laptop inlog. Dit is vast een instelling waardoor berichten niet gedeeld worden, maar hoe kan ik dit veranderen? Binnenkort komt er een andere laptop en moeten we de mails gewoon kunnen lezen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dan staat er in de instellingen dat een geopend bericht van de server moet worden afgehaald. Dus je gaat naar de Opties om bij 'Verbinding maken met apparaten en apps' aan te vinken dat Apparaten of apps geen berichten verwijderen van Outlook.com.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zie nergens staan "verbinding maken met apparaten en apps". Waar kan ik dat precies vinden. Ik heb dit al eerder bekeken en dan staat er wel iets van POP. Niet toestaan dat berichten worden verwijderd, maar het gebeurd nog steeds, ondanks dat ik dat ingesteld heb.
Amadea
7 jaar geleden
Het staat onder 'Verbinding maken met apparaten en apps via POP'.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@butterfly1310
Hoe lees je je mail? Via welke app ,mailclient of via de website?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@amadea
Welk programma of site heb je het over?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@MrTomaat Ik lees m'n mail via een laptop. Gewoon via hotmail.com Via Firefox, Chrome of Internet Explorer. Ik heb geen smartphone of tablet, dus zo wordt het nooit gebruikt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is dan heel raar, want zolang je niets handmatig verwijdert blijft alles staan als je via een browser werkt. Weet je zeker dat je niet met meerdere accounts loopt te rommelen? Waar Amadea op hint is alleen een probleem als je gebruik maakt van een mailclient zoals Windows Live Mail of Outlook Express. Daarbij kan je instellen dat een ontvangen mail op de server verwijderd wordt, maar dat is in jouw geval niet aan de orde. Enige wat kan is dat je hier wat hebt ingesteld, automatisch verwijderen. Maar dat zou vreemd zijn. https://outlook.live.com/owa/?path=/options/inboxrules
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wellicht is dit wat Amadea bedoelt: https://outlook.live.com/owa/?path=/options/popandimap Let devices use POP (yes)
Devices and apss...... (no)