Wat zijn twee voordelen en twee nadelen van Twitter?

Kom er niet uit met me schoolopdracht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
3.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach natuurlijk kom je daar wel uit. Het is namelijk een simpele zoekopdracht op google. Dus ik zou zeggen, kom van je luie donder af en ga zelf je huiswerk maken.

Het beste antwoord

Voordeel 1: Je kunt mensen die geïntereseerd in je zijn laten weten wanneer je een snowboard wedstrijd hebt en hoe het resultaat is, eventueel met een foto via tweetpic.

Voordeel 2: Je kunt dit meteen vanaf je snowboard doen nadat je gefinished bent zonder in te loggen op een PC, gewoon met je mobiel.

Nadeel 1: Je hebt maar een zeer beperkt aantal tekens voor je bericht (maar dat kan je ook een voordeel noemen, want in de beperking schuilt de meester)

Nadeel 2:Het risico bestaat dat je een enorme brei onzin gaat posten over wanneer je koffiedrinkt, hoe het met je schoolopdracht verloopt. Het nadeel schuilt denk ik in de oppervlakkigheid. Maar aan de andere kant is die oppervlakkigheid voor een bepaalde doelgroep (denk aan familie) ook wel weer leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Voordeel: enorm actueel. Als er een vliegtuig neerstort in Nederland, weet binnen enkele minuten CNN het al.

Nadeel: Teveel onzin. Zit niet te wachten op berichtjes dat iemand op de WC een tweet zit te tikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voordeel:Je kunt laten zien waar je bent en wat je doet.

Nadeel:Je zit constant met een mobieltje in je hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier vind je een uitgeschreven tekst van de voordelen en nadelen van Twitter:

http://bibliotheek20.ning.com/profiles/blogs/twitter-is-slechts-een-tool
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede link zeg!
voordeel

1 actueel

2 kort en bondig

nadeel

1 geen lijn maar fragmenten

2 doorgaans geen relevante informatie, maar slechts een plaatsbepaling en het vermaak van het moment worden benoemd.