hoe kan ik een knipsel.ses op mijn hotmail bricht openen ?

haloo
ik heb een belangrijk email met een bijlage knipsel.ses
maar er staat dat de windows live hotmail het bijlage heeft geblokeerd om veiligheidsredenen,,

de mail is aangekomen. ook is de bijlage goed aangekomen..
alleen het wordt door hotmail geblokkeerd,, hoe kan ik alsnog van de blokkade af komen... ? en mijn bijlage openen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat wist ik niet,,
thanks

Het beste antwoord

Het klinkt niet als zuivere koffie. Meestal blokkeert Hotmail dat soort dingen niet zonder reden. Ik zou het dus gewoon niet openen en eerst contact opnemen met de afzender (alleen als je die kent - anders krijg je nog meer spam) en als het al lukt te downloaden eerst een goede virusscanner erop loslaten. Overigens kan ik de .ses-extensie nergens vinden, dus waarschijnlijk is het een anders soort (schadelijk) bestand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

mijn ervaring is gewoon delete
bij hotmail komen veel virusen voor