Kan ik Hotmail integreren in Mozilla Firefox?

Als ik mijn hotmail berichten wil lezen moet ik eerst Windows Live Messenger openen of de Internet Explorer openen die ik amper gebruik.

Is er een manier op Hotmail toch in de Firefox browser te integreren?

Toegevoegd na 55 minuten:
Heb inmiddels ook een zogenaamde Add-ons gevonden bij Firefox genaamd Hotmail Watcher die kun je zo instellen dat ie om de zoveel minuten kijkt op je Hotmail berichten hebt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Door de inlog via hotmail.com als bladwijzer op te slaan en Firefox de inlognaam en het wachtwoord te laten onthouden kom je met twee muisklikken in je eigen hotmail-account. Zo doe ik dat.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan je hotmail-berichten gewoon prima lezen met een firefox browser. Probeer de volgende link maar eens uit (gewoon de officiële link naar het inlogvenster voor hotmail):

http://login.live.com/

Als je toch problemen ondervindt bij het lezen, moet dit aan je computer zelf liggen, want ik gebruik zelf een firefox-browser en hij doet het prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Fifefox als je standaard browser hebt ingesteld dan opent MSN je e-mail in Firefox.

Echter moet je wel nog een keer inloggen. In Internet Explorer zit je direct in je e-mail en in Firefox kan dat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, bij mij is dat ook automatisch. Dit kan sinds de nieuwste versie die eind augustus 2009 was uitgekomen. Daarvoor was het altijd via internet explorer