Ik wil gratis een website maken, wat is de beste site?

met de meeste functies.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Webs.com een gratis site met heel veel functies.
Ik heb daar ook een site en het bevalt me prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Het ligt eraan wat voor website je wilt maken wil je zelf een website scripten of wil je een kant en klare layout waar bij je zelf kan typen?
Als je hem zelf wil scripten raad ik 000webhost.com aan vele functies zoniet
webs.com zou daarvoor een goede zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gratis website's bestaan niet... Kost zo'n 9 euries per jaar voor een eigen domeinnaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met school gebruikten we www.weebly.com om een webstie te maken.
je kunt dan met html, maar als je dat niet kan, kan je ook zonder html.
het is gratis, maar als je een eigen domeinnaam wilt, kost dat wel geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.punt.nl/

the best of the best
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn er best veel eigenlijk, zolang je geen eigen domeinnaam wenst. "Veel functies"... dat is maar net wat je verstaat onder veel functies?
a> veel functies bij het maken van de website?
b> veel functies voor de bezoekers van de gemaakte website?

Zie onder enkele nederlandse sites met eigen site functie. Kijk maar welke het meest aanspreekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joomla! is een goed programma, maar je hebt er MysQl en Apache voor nodig. Een goeie site om dat te downloaden is:
http://www.brothersoft.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wordpress.com

Toegevoegd na 8 minuten:
wordpress.com: daar maakte ik nog een gratis site, tegenwoordig schijnt het 9 euro te kosten.

deze http://www.everyoneweb.com/index6.htm is
tot 200 mb gratis, daarna betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een website wilt maken (dus de pagina zelf) en je hebt nog niet zoveel ervaring in html of php, dan zou je een gratis CMS systeem kunnen gebruiken op je website (Joomla, php-nuke, php-fusion).