waar kan ik het sleutelwoord terugvinden voor een tweede laptop op het internet te kunnen aansluiten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (2)

Die code moet je zelf invullen. Als je dat niet hebt opgeschreven moet je je netwerkhash opnieuw invoeren, in modem & huidige laptop

Toegevoegd na 39 minuten:
Het is onjuist te denken dat je in de modem de code kan opzoeken: Deze wordt versleuteld, zie plaatje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt de code terugvinden in je router. (met behulp van je oude laptop)
als je in je browser (internet explorer, firefox) het ipadres intypt meestal 192.168.1.1 of 192.168.123.254 of 192.168.1.254. Dan kun je in dat menu de code vinden.

als je het ipadres niet weet, ga je naar start, uitvoeren. Daar typ je CMD in. In het DOSscherm wat je dan krijgt typ je ipconfig /all het ipadres wat bij gateway staat is meestal je router.