internet problemen

mijn internet laat geen plaatjes zien bij google bijv. maar wel bij afbeeldingen maar de logo´s laat hij niet zien en ook geen foto´s of hyves bijv. ik heb upc gebeld het blijkt in de instellingen te zitten maar ik kan het vinden. kan iemand me helpen!!??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Mogelijke oorzaken van dit probleem zijn:
De webpagina bevat een type afbeelding dat niet door Internet Explorer wordt ondersteund.
Het selectievakje Afbeeldingen weergeven is niet ingeschakeld op het tabblad Geavanceerd van het dialoogvenster Internetopties of de webaccessoire Toggle Images.exe is gebruikt om afbeeldingen in Internet Explorer uit te schakelen.
De afbeelding wordt weergegeven op basis van een script, ActiveX-besturingselement, cookie, Java-programma of op basis van HTTP-verwijzingsgegevens. Bovendien zijn op de computer of het netwerk instellingen van kracht die een of meer van deze functies blokkeren. U hebt bijvoorbeeld Internet Explorer van Microsoft of Norton Internet Security (NIS) of Norton Personal Firewall (NPF) 2002 van Symantec Corporation zodanig geconfigureerd dat het programma een of meer van deze functies blokkeert.
Internet Explorer kan niet vaststellen welke tekenset (ook wel codepagina of codering genoemd) er op de webpagina wordt gebruikt. Het is ook mogelijk dat een bestands- of registersleutel die is vereist voor het weergeven van de webpagina, ontbreekt of is beschadigd. Internet Explorer maakt standaard gebruik van de tekenset die wordt gespecificeerd in het door de server geretourneerde HTTP-inhoudstype, of van de tekenset die wordt gespecificeerd door het meta-element in het webpaginadocument. Als er geen HTTP-inhoudstype door de server wordt geretourneerd en er geen meta-element in het webpaginadocument is gespecificeerd, gebruikt Internet Explorer de door u opgegeven voorkeur voor codering.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is de meest waarschijnlijke optie, Het selectievakje Afbeeldingen weergeven is niet ingeschakeld op het tabblad Geavanceerd van het dialoogvenster Internetopties Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je gewoon je browser op standaard instellingen moet zetten ?
zie extra internetopties standaard instellingen ?
capthavoc
13 jaar geleden
Dit al geprobeerd? Onder ‘extra’, ‘internetopties’, dan tab ‘geavanceerd’ en in de lijst onder ‘multimedia’ ‘afbeeldingen weergeven’. Dat hokje moet aangevinkt zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi kayleetjuh12,
Mogelijk blokkeert een firewall de afbeeldingen, schakel je beveiligingssoftware uit om te testen of dit het probleem is. Mogelijk moet u ook de firewall van uw modem of router minder streng afstellen. Neem contact op met de internetprovider om deze correct in te stellen.

Lost dit het allemaal niet op probeer dan deze "fix" http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Met vriendelijke groet,

Lars van WindowsNL