Waarom loopt m'n download veelal vast?

Ik download spellen van internet.
Van de Officiële site.
Bij sommige spellen loopt de download halverwege of net aan het einde vast.
Ik download NÓÓIT onveilige spelen.
NÓÓIT neppe of nagemaakte spellen.
Altijd officieel via officiële site.
Hoe verhelp ik dit?
Het erriteert me erg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Als je download, wat gebruikt je dan om te downloaden? Gaat dat via de browser zelf?

Zelf heb ik ook wel eens zoiets gehad, ik ben toen overgestapt op FireFox (lange tijd terug al) daarmee had ik de problemen namelijk nooit.

Wat dieper gekeken, kan het zijn dat eventueel je netwerkkaart problemen kan hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer anders een gebruik te maken van een download manager. Die kunnen 'resumen'. Als een download om een of andere reden onderbroken wordt, gaat die gewoon verder zonder helemaal opnieuw te beginnen.