Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe deblokkeer ik mijn geblokkeerde apps en games op facebook?

Ik speel regelmatig spelletjes op facebook, sommige heb ik echter geblokkeerd. Te veel uitnodigingen, gifts of updates waar ik geen zin in had. (blokkeren bij gifts: block this application) Nu heb ik helaas een spel geblokkeerd die ik speelde en wil dat dus opheffen. Alleen geen idee waar ik een lijstje met mijn geblokkeerde applicaties kan vinden... iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer dit eens:

Zoek naar de app in het zoekvenster en ga naar de pagina van de app. Daar kun je een app dan meen ik toevoegen of unblocken..

of:

"Log into Facebook, then go to http://www.facebook.com/privacy/ (or via the “Account” dropdownmenu choose “Privacy Settings”)
Click “Edit your lists” under the part “Block Lists”.
Applications & Users you have blocked will be listed here. Simply click “Unblock” on the application or friend you want to unblock. The application will now be unblocked, so you may feel free to search for it and re-add it to your profile."
(Lees meer...)
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die laatste was m, thanks :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding