hoe sluit ik definitief hotmail af?

gebruik mijn oude hotmail niet meer daar er heel veel rotzooi op binnen komt,wil deze account definitief verwijderen of afsluiten(hoe je t ook noemt)
echter kan ik nergens op hotmail iets vinden hierover?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Deze vraag is al eerder geteld en wil je verwijzen naar onderstaande link. Het antwoord van Wijnstein werkt perfect.

Wederom met dank aan Wijnstein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu neem ik er ook een wijntje op. ""PROOST"

Andere antwoorden (1)

Je Hotmail-account wordt vanzelf stopgezet als je 'm niet meer gebruikt. Maar dat gaat wel maanden duren (weet niet meer hoeveel maanden precies, maar dat kunnen er wel zes tot acht zijn).
Een hele tijd links laten leggen en niet inloggen dus.