gosupermodel

hoi, ik vroeg me af of iemand gosupermodel kent, en of het verstandig is om daar je geld aan uit te geven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Kimath
13 jaar geleden
Geld betalen voor wat pixels op je scherm? Ik weet wel betere dingen om mijn geld aan uit te geven.

Het beste antwoord

Ja ik ken dat geef nooit echt geld aan dat spel !!!! ik heb dat ook gedaan en heb er nu spijt van eigenlijk koop je gewoon voor paar pixels die niet eens echt zijn dus gooi niet je geld weg voor iets nutteloos!!

ex gosupermodelspeler..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik ken het ja, en ik heb zo mijn mening over geld uitgeven aan online spelletjes. Ik vind dit niet verstandig, want je koopt eigenlijk iets waar je niets mee kan, je kan het niet vasthouden. Het is leuk om aan anderen te showen, maar om daar nou voor te betalen? Koop liever iets waar je ècht iets aan hebt, zoals een mooie ketting of echte kleding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is jouw eigen mening maar ik zeg;

- Voorbeeld: Oh! Die broek is zó leuk. Ik koop hem meteen. Oei, dat kost echt geld. Ach ja, voor deze ene keer.
- Oh moet je nou zien, dat jurkje staat zo mooi bij die broek, maar ik heb niet genoeg punten (ofzo?). Toch maar 's betalen.
- (Een tijdje later) Wat een stomme broek. Dat jurkje past er eigenlijk helemaal niet meer bij.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het niet zo heel erg geweldig is om deze dingen te kopen. Je wordt bijvoorbeeld dingen zat en je vindt iets waar je echt geld aan hebt uitgegeven niet meer mooi.
Of bijvoorbeeld: Je doet iets wat tegen de regels van GoSuperModel is en je wordt verbannen. Daar gaat je geld.

(Ik vind het voor één keertje wel oké moet ik erbij zeggen)

Maar als je het nou echt zo graag wilt moet je dat natuurlijk zelf weten, ik zeg alleen mijn mening. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben het gedeeltelijk eens met de vorige antwoorden. Heb zelf ook wel eens geld uitgegeven aan online games, en ergens was dat wel bevredigend. Achteraf heb je er natuurlijk nooit echt iets aan gehad.

Aan de andere kant, als dit een spel is wat je graag doet, is geld betalen voor iets in het spel de beste manier om de makers te bedanken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je eigen keuze natuurlijk. Maar op die manier heb ik ook wel eens geld uit gegeven aan "Habbo" oftewel net wat die gene boven me zei: Je betaald geld voor een paar stomme pixels. Dat is natuurlijk waar, maar het is natuurlijk leuk om ook eens een keer die kleding, dat haar (Ken GoSupermodel niet). Ik zou het persoonlijk niet doen. Maar het is voor 1 keer natuurlijk altijd leuk. Mijn mening is probeer het 1 keer en is het leuk? Doe het dan misschien nog eens maar ga niet direct 80 euro eraan spenderen ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na een tijdje zijn de meeste kleren die je koopt ook weer versleten. (dan zijn ze gewoon weg) dus eigenlijk koop je iets voor een tijdje. als je er dan een tijd niet meer opzit is het zo weer weg. Jammer van je geld.

Toegevoegd na 20 seconden:
ik neem aan dat je kleren gaat kopen van je credits.