Hoe kan ik inloggen op mijn computer als hij aangeeft dat het wachtwoord verkeerd is

Ik had verschillende keren een fout wachtwoord had ingevoerd en toen het juiste had opgezocht
Nu weet ik zeker dat het goed is maar hij herkend het wachtwoord nog steeds niet
Is het mogelijk dat iemand mijn wachtwoord via het internet veranderd zonder dat ik dat gemerkt heb

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Welk OS? Zijn er meerdere gebruikersaccounts?
Soms kun je ook via DOS dingen wijzigen in een temp map.
Er zijn ook kraakprogramma`s om je ww te achterhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Balen zeg, zou heet kunnen dat je cap lock per ongeluk aanstaat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je opnieuw opstarten en F8 indrukken en dan via de Administrator je wachtwoord wijzigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een ander (administrator) account hebt zou je dat kunnen gebruiken zoals iemand anders al aangeeft maar mogelijk heb je wat aan mijn bron: een wachtwoord achterhalen lukt normaalgesproken niet met Windows maar een wachtwoord resetten lukt eigenlijk altijd wel.

Succes ermee!