Hoe kan dit (hotmail & msn geeft aan dat mijn wachtwoord verlopen is).

Hij geeft het overal aan en kan geen nieuwe wachtwoord aanmaken. Dit is erg vervelend aangezien er belangrijke bestanden op staan die ik vandaag eigenlijk nodig heb. Hoe is dit mogelijk? En kan ik er iets aan doen?

Toegevoegd na 52 minuten:
Ik ben binnen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Kimath
13 jaar geleden
Wanneer heb je voor het laatst op je Hotmail ingelogd?
Dat het nog wel lukte om in te loggen bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gistermiddag. En toen had ik nog geen problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wachtwoord vergeten?
Als je je wachtwoord bent vergeten, ga je naar Wachtwoord opnieuw instellen om een ander wachtwoord te kiezen en toegang tot je MSN Hotmail-account te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik heb al zeker 10 jaar hetzelfde wachtwoord. En ik kan hem niet opnieuw instellen want dan geeft hij een foutmelding (zowel op mijn mobiele telefoon als op de computer). Ik weet zeker dat dit het goede wachtwoord is. Mijn mail op mijn mobiel staat ook automatisch aangemeld (wachtwoord hoef ik niet in te vullen).
sterredag
13 jaar geleden
En welke melding geeft hij PRECIES bij het inloggen, en welke melding geeft hij PRECIES als je je wachtwoord wil aanpassen door op wachtwoord vergeten te klikken. (letterlijk overnemen graag)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op mijn mobiel (msn en hotmail); Het wachtwoord voor je Windows Live ID is verlopen. Ga op een computer naar http://account.live.com om je wachtwoord te wijzigen. Deze site werkt niet. Op hotmail komt er nu de hele tijd te staan; Server is too busy Ik kan nu niet op msn (computer van school) dus daar zal ik later naar kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg nu op de site; http://account.live.com
deze melding:
Provide account information

The account you're signing in to is missing some required information. To finish signing in, enter the following information. Daarna krijg ik na het invullen van mijn oude en nieuwe wachtwoord; There is a problem with this website's security certificate.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Momenteel bekend probleem van Hotmail...

Het beste antwoord

Al geprobeerd je cookies te verwijderen en dan te proberen??

Wat je ook nog kan proberen:

verwijder conflicterende bestanden

Klik op de taakbalk op Start en klik op Uitvoeren.
Typ cmd en klik op OK.
Typ in de opdrachtregel de volgende opdrachten. Druk op ENTER na elke opdracht die je hebt opgegeven:

cd %allusersprofile%\application data\microsoft\identitycrl\*.* del *.dll

Druk op Y als wordt gevraagd om het verwijderen te bevestigen.

cd %appdata%\microsoft\identitycrl\*.* del *.dll

Druk op Y als wordt gevraagd om het verwijderen te bevestigen.

Toegevoegd na 1 uur:
Probeer het opnieuw instellen van je wachtwoord eens via deze site:

maak eventueel gebruik van internet explorer.

De site die jij noemt werkt bij namelijk ook niet, dus dat heeft niks met je pc te maken.

Via via ben ik een andere link tegen gekomen:
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Is het probleem volgens jou een probleem die bij de computer ligt? Want ik heb het nu op mijn mobiel en op verschillende computers geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik ben binnen! Weet ook niet hoe maar ineens lukte het... Ook nog eens met mijn oude ww.
sterredag
13 jaar geleden
Top ben blij dat het gelukt is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hotmail rommelt al weken... :-(
Mijn man kon er van de week ineens niet meer in...