OP de computer zit geschiedenis zodat je terug kan zien welke site je vandaag of gisteren hebt bezocht ,kan je dat zo instellen dat je dat niet ziet?

Kan ik dat verwijderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.9K

Antwoorden (5)

ja hoor onder extra in je taakbalk van IE staat het al boven aan.

browsergeschiedenis verewijderen.

onder internet opties is hier nog wel meer over inte stellen/of te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook bij Chrome kan je de gegevens wissen:onder google chrome aanpassen en beheren(sleutel rechts boven)
fremar
13 jaar geleden
Als je bedoelt dat je de lijst leeg wilt houden dan ga je naar het "configuratiescherm" vervolgens "internetopties" en dan komt er een tabkaart in beeld die opent op de tab "algemeen". Net boven het midden van die kaart zie je staan "Browsergeschiedenis" Dan vink je dat hokje aan. Dan verdwijnt de geschiedenis als je de pc uitzet.

Een andere mogelijkheid is op de taakbalk (die van Bestand, Bewerken, Beeld enzov) op Extra te klikken. De eerste optie is dan Browsergeschiedenis verwijderen.

Is het je bedoeling om te voorkomen dat een ander nagaat welke sites je bezoekt verwijder dan ook de zogenaamde cookies die websites achterlaten op je pc. Dan ga je naar hetzelfde tabblad als de eerste suggestie hierboven en klik je op "Instellingen" (er staan er meer maar bedoeld wordt die bij "Browsergeschiedenis Verwijderen"). Dan opent zich een nieuwe kaart en dan vul je bij "Te gebruiken schijfruimte" de waarde 0 in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je IE gebruikt kan je ook browsen in de "inprivate".
Daar kan je inkomen door te kikken op een leeg tabblad in IE en dan kiezen voor de optie browsen met inprivate.

Cookies
Worden in het geheugen bewaard zodat webpagina's juist functioneren, maar worden gewist wanneer u de browser sluit.

Tijdelijke internetbestanden
Worden opgeslagen op de vaste schijf zodat webpagina's juist functioneren, maar worden verwijderd wanneer u de browser sluit.

Geschiedenis
Deze informatie wordt niet opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Safari biedt de mogelijkheid te browsen zonder dat de geschiedenis bewaard wordt. Je vindt dit in het menu onder "Safari" > "Privémodus..." . Daarna in het venster op "OK" klikken. Safari bewaart nu geen geschiedenis meer tot je deze optie weer uitschakelt.