hoe neem ik contact op met google

alleen mail geen telefoonnummer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
58.4K

Het beste antwoord

Dat kan niet. Dergelijke organisaties krijgen honderdduizend mailtje per dag. Die lezen ze niet. Bellen gaat waarschijnlijk ook niet lukken. Adres gegevens heb ik wel voor je.
Google Nederland
Claude Debussylaan 34
Vinoly Mahler 4
Toren B, 15th Floor
Amsterdam, Netherlands
1082, Netherlands
Telefoon: +31 (0)20-5045-100
Fax: +31 (0)20-524-8150

Toegevoegd na 43 seconden:
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank u
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Beste Loek,
in de eerste plaats bedankt voor je reactie en adres, alleen ik heb Google ingetikt en zag het bij een site staan. Miste alleen nog de postcode, maar die heb ik opgezocht en heb ik nu ook compleet, namelijk 1082 MD.
Maar ik vind het erg fijn dat je gereageerd hebt, dit is voor mij de eerste keer, dat ik contact heb op deze manier. Ik heb wel geloof ik wel eens gemaild, hoewel ik geen Google
e-mailadres kan vinden bij mijn contact personen, of gebeld, had dat straks ook gedaan, maar ze waren gesloten. Toen ben ik gaan zoeken op internet, kreeg eerst een klein vakje, waar ik niks mee kon en op de één of andere manier kwam ik hier terecht.
Maar zag niets om te versturen, maar kon wel wat aanklikken, en kwam op Startpagina terecht. Het bericht heb ik gekopieerd, en mijn gegevens ingevuld en toen kon ik het wel versturen, maar dat is afwachten en zou op mijn e-mailadres wel antwoord krijgen, maar ja dat hoeft niet meer.Nogmaals bedankt en hartelijke groeten
Gerrit Kassies.

Andere antwoorden (4)

Je kunt een vraag stellen op het forum van google. Misschien dat je zo wijzer wordt. En vaak beantwoorden mensen van google daar ook vragen.

http://www.google.com/support/forum?hl=nl&utm_source=HC&utm_medium=leftnav&utm_campaign=
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een e-mailadres is niet te vinden, maar je kunt een online formulier invullen. Zie daarvoor http://www.google.com/support/websearch/bin/request.py?&contact_type=&hl=nl
Amadea
13 jaar geleden
Ik heb het even voor je gegoogled...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
info@google.com

Ik heb alleen weinig hoop dat je daar een antwoord op krijgt. Beter kun je gewoon even bellen naar een van de eerder gegeven antwoorden.