Hoe verwijder ik die extra zoekmachines die ik boven in beeld heb?

Ik heb 4 zoekmachines rechtsboven in mijn bbeeld met favorieten enz. Maar ik heb ze niet nodig.
Ik kreeg ze daar toen ik bepaalde dingen ging downloaden en nu weet ik dat ik dat moet uitklikken als ik iets download, dat wist ik toen niet.
Nu weet ik niet hoe ik ze weer moet verwijderen.
Mijn beeld word telkens 1 regel kleiner als er een zoekmachine bij komt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Lastig om van afstand te beantwoorden.

Heb er zelf in het verleden wel vaker last van gehad en met wat proberen links en rechts ben ik er wel weer vanaf gekomen.

Kijk eens of je de cookies van betreffende zoekmachines kunt vinden en verwijderen.

En met anti spyware en ad aware programma`s kun je vaak ook veel bereiken.

Dat soort programma`s kun je vaak ook gratis downloaden, even zoeken met google...

In ieder geval nooit reageren op eventuele advertenties of emails van die instanties, ook al zou je volgens die email jezelf af kunnen melden. Dat is veelal bedrog.
Als je daarin trapt weten ze dat je emailadres nog steeds gebruikt wordt...

Je kunt ook kijken in je configuratie scherm onder het kopje software. Indien je ze daar ziet staan kun je ze vandaaruit ook proberen te verwijderen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik als eerste op de menubalk. Er verschijnt een uitrolvenstertje waarin de diverse 'balken' benoemd staan. Hier kan je ze aan- en uitzetten....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak staat links aan het begin van die zoekbalk een kruisje.Als je hierop klikt krijg je de vraag of je die regl echt wilt verwijderen en dan klik je op ja/yes.

die worden inderdaad geinstalleerd als je iets download maar je kunt tijdens installatie aangeven of je de toolbar wel of niet wilt en dat moet je dan op niet zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik teveel van die rommel heb, klik ik op 'beeld' bovenin, net onder de blauwe balk. Dan op werkbalken. Daar staat aangevinkt welke werkbalken actief zijn. Door vinkjes weg te halen verdwijnen ze en wordt je beeld weer wat groter.