Als ik hotmail open gaat mijn msn offline.

Ik zit elke dag gewoon op msn (status online) En dan krijg ik soms natuurlijk een mail binnen dus dan ga ik naar hotmail om hem te lezen. (geen hotmail msn aan) En dan zeggen mensen in me lijst opeens dat ik offline ben terwijl er bij mijn status gewoon ONLINE staat. Weet iemand hoe dat kan? het is erg irritant want nu kan ik me hotmail niet openen zonder telkens offline te gaan en dan moet ik steeds msn opnieuw herstarten en soms zelfs heel de pc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Sinds kort kun je via je hotmail ook msnen - chatten met je contactpersonen. Als je dan op msn zit en je gaat op hotmail word je dus automatisch op twee locaties aangemeld: op hotmail en op msn. Je status past zich aan aan de status van de laatste locatie waarop je je aanmeldt, in jouw geval dus hotmail. Blijkbaar staat in je hotmail de status dan op offline. Ga in je hotmail eens naar je naam die rechtsboven in het scherm wordt weergegeven en klik op het pijltje rechts. Hier kan je geloof ik je status veranderen in online, dat zou het moeten oplossen. Het vervelende is wel dat je nu dus ook op je hotmail je chatberichten binnenkrijgt in een klein apart schermpje. Ik snap de nieuwe functionaliteit ook niet zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht het bovenstaande antwoord niet werken dan kun je altijd de Windows live mail applicatie gebruiken of een andere pop3 mailapplicatie.
Nadeel daaraan zelf vind ik dat als je thuis via de applicatie werkt en op andere plekken via hotmail(of in mijn geval gmail) je de mails die je thuis gelezen hebt nog steeds als ongelezen in je online mailbox ziet staan.