één app ingedrukt houden, dan gaan alle aps trillen en verschijnt er een kruisje linksbovenin de hoek bij elke app, druk daarop om de app in kwestie te verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk een app ingedrukt houden en dan verschijnt er een kruisje boven en daarop moet je drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 sec de homebutton in gedrukt houden dan gaan alle apps heen en weer gaan en kruisje krijgen druk op het kruisje dan is ie verwijderd