Ongewenste email (windows7, live mail)

Enige tijd geleden kwam er soms een bericht bij ongewenste e-mail te staan (en terecht). Sinds een paar maanden komt er geen bericht meer aan in “ongewenste e-mail”. Sterker nog, de afzenders die bij mij onder de “geblokkeerde afzenders” staan komen gewoon binnen in “Postvak IN”. (Betreffende afzenders staan niet bij mijn “Veilige afzenders”). Mijn beschermingsniveau tegen ongewenste e-mail heb ingesteld op; Hoog . (Tevens heb ik meerdere topniveaudomeinen geblokkeerd). Mijn vraag is; hoe kan het gebeuren dat “geblokkeerde afzenders” toch in mijn postvak in komen? Bij voorbaat dank

Het beste antwoord

Een programma van Microsoft is vrij eenvoudig te herstellen c.q. in de " oude staat " terug te zetten en wel als volgt :

Configuratiesysteem>> Software>> Programma;s verwijderen. U krijgt dan een dialoog schermpje te zien met de mogelijkheid om het te repareren. Kies daar eens voor en kies ,als het hersteld is voor Ongewenste berichten opnieuw op HOOG. Mogelijk werkt het dan weer als vanouds !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op deze site kan je contact krijgen met hotmail, en antwoorden op vragen zien(zoals jou vraag).