uitzending gemist app vraagt om internet verbinding..

als ik op een programma klik staat er: fout opgetreden, bekijk uw internetverbinding en probeer later opnieuw. maar ik heb gwn internetverbinding en het is opeens vanaf vandaag..! heeft iemand dit
ook of heeft iemand een oplossing? ik heb hem al opnieuw opgestart.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien heb je bij installatie van een programma opgegeven dat je upgrades wil ontvangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe kun je dat instellen dan en waarom is dit dan ineens?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je sinds dat dit gebeurt een nieuw programma hebt geinstalleerd, is het daar aan te wijten. Dan kan je het best eerst verwijderen via Configuratiescherm. Bij de nieuwe installatie er goed op letten dat je niets aanvinkt van zaken waarvoor het programma internet nodig heeft (of/ook uitvinken dat je automatisch upgrades wil ontvangen)