Computer probleem

Ik heb net een nieuwe laptop aangeschaft, maar er is nu al een probleem mee, als ik @ probeer te typen komt er " te staan, weet iemand hoe je dit probleem moet oplossen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Uw toetsenbord staat dan niet goed ingesteld. Ga naar toetsenbord instellingen en zet het op Verenigde Staten ( internationaal). Daarna moet het probleem opgelost zijn.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
de kans is zeer groot dat het nog op qwerty staat ipv azerty gewoon bij toestenbord instellingen kan je het probleem makellijk oplossen
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij veel laptops en toetsenborden die in Europa verkocht worden is juist QWERTy de standaard. AZERTY is meer een lokale versie uit ik neem aan België, er bestaan ook specifiek Nederlandse toetsenborden op die manier, maar die vinden hier in Nederland desondanks bijna geen aftrek.
Kimath
13 jaar geleden
azerty is inderdaad België.
De sneltoets voor je toetsenbord indeling aanpassen is shift + control, dat is nogal wat sneller. Het gebeurde mij vaak. Ga ook nog even via control panel naar je keyboards(-instellingen) en haal het tweede keyboard daar even weg. Als er geen tweede geinstalleerd is, kun je ook niet meer switchen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook dat je het rechts op de taskbar kan veranderen als je met windows werkt.