Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Computer probleem

Ik heb net een nieuwe laptop aangeschaft, maar er is nu al een probleem mee, als ik @ probeer te typen komt er " te staan, weet iemand hoe je dit probleem moet oplossen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
623

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Uw toetsenbord staat dan niet goed ingesteld. Ga naar toetsenbord instellingen en zet het op Verenigde Staten ( internationaal). Daarna moet het probleem opgelost zijn.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
de kans is zeer groot dat het nog op qwerty staat ipv azerty gewoon bij toestenbord instellingen kan je het probleem makellijk oplossen
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij veel laptops en toetsenborden die in Europa verkocht worden is juist QWERTy de standaard. AZERTY is meer een lokale versie uit ik neem aan België, er bestaan ook specifiek Nederlandse toetsenborden op die manier, maar die vinden hier in Nederland desondanks bijna geen aftrek.
Kimath
13 jaar geleden
azerty is inderdaad België.
De sneltoets voor je toetsenbord indeling aanpassen is shift + control, dat is nogal wat sneller. Het gebeurde mij vaak. Ga ook nog even via control panel naar je keyboards(-instellingen) en haal het tweede keyboard daar even weg. Als er geen tweede geinstalleerd is, kun je ook niet meer switchen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook dat je het rechts op de taskbar kan veranderen als je met windows werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding