mijn toetsenbord doet raar weet iemand wat ik nu moet doen ik kan geen vraagteken en een apenstaart en bijna niks aleen letters

als ik bijvoorbeeld shift-2 doe gebeurt er dit" in plaats van een apenstaart.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

je moet via configuratiescherm in windows je toetsenbord instellingen wijzigen naar VS internationaal of soms ook aangegeven als VS 101
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even alt en shift tegelijk indrukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ctrl en shift, niet alt
Je linker shift knop indrukken tegelijkertijd met control