Thepiratebay.org, daar kan je Limewire pirate edition downloaden aangezien de gewone niet meer werkt. Dat is exact hetzelfde als de normale Limewire alleen gehackt zodat hij nog werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou me niet zo'n zorgen maken dat ik een virus krijg wanneer ik limewire download. Ik zou me eerder zorgen maken door alle virussen die je via limewire binnen haalt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat om het downloaden van muziek neem ik aan???? Ik raad je aan om www.mp3-YouTube.org te gebruiken kan je ook leggaal nummers downloaden. En zo via YouTube dus kan je van te voren even luisteren enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Limewire bestaat niet meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://download.cnet.com/1770-20_4-0.html?query=limewire&platformSelect=Windows&tag=srch&searchtype=downloads&filterName=platform%3DWindows&filter=platform%3DWindows
Hier is alles virusvrij nog steeds als het goed is... Van geen enkel programma dat ik hier ooit vandaan heb geplukt zat er ooit een virus in over een periode van tien jaar...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1tipje limewire is een bron van virussen. Als je echt muziek wil downloaden dan zou je beter een andere manier moeten vinden.
Ikzelf download torrents dmv utorrent en ik haal albums binnen via www.4usonly.biz wat nu een andere naam is maar daar word je automatisch naartoe gelinked
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals ondertussen ook U bekend zal zijn,is het onverstandig om nog met een p2p programma o.a. films,muziek of applicaties te downloaden. Verder geeft U aan in deze vraag,dat het van een virusvrije website moet. Dit zou nog wel kunnen lukken,echter Limewire staat nét als zijn broertje Frostwire bekend om de virussen,welke daarmee te krijgen zijn ,ná het downloaden. Als ik nog muziek wil,ga ik naar Youtube en pluk dan als het ware de audio er uit. Het downloaden van films is vrij simpel te regelen met Free YouTube to MP3 Converter

http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm

Succes met Uw beslissing.

Groet:Zoekertje