Hoe kan je je eigen E-mail adres aanmaken?

Ik wil graag weten hoe je zo`n eigen E-mail kan maken bijvoorbeeld: hoi@jammiejoep.nl dan wil ik graag weten hoe je dat van @jammiejoep.nl kan krijgen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13.6K

Het beste antwoord

Zoals al werd gesuggereerd kunt U een eigen domein aanschaffen. Altijd leuk natuurlijk,maar geen goedkope optie. Een stuk goedkoper is het ,om een eigen ( verzonnen) emailadres te maken bij "Spreek je moerstaal"
Je kunt het zo gek niet bedenken of je zult het krijgen. Honderden voorbeelden,staan voor U klaar :

http://www.tulayogajaap.nl/begin.php3

of

http://www.mutsefluts.islief.nl/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je eigen domein kopen, www.jammiejoep.nl aanschaffen, hierdoor verkrijg je het recht voor het bijbehorende email adres. Kosten kunnen meevallen of het op een andere manier mogelijk is weet ik niet (aliassen) maar dan moet je meestal een mail abbonement nemen dus is lood om ijzer. het probleem is meestal beschikbaarheid van het domein
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is gratis hotmail een optie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat heb ik al maar ik wil een site met zo`n eigen e-mail
ItisILeClerc
13 jaar geleden
Misschien is de vraag eerst lezen een optie?
Je eigen mailserver aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor onder de 10 euro per jaar kun je tegenwoordig al een eigen domein aanvragen. Dus in jouw geval jammiejoep.nl. Hierbij zit vaak de mogelijkheid om mail-forwards aan te maken, waarbij je de mail voor verschillende personen kunt doorsturen. Je krijgt dan jan@jammiejoep.nl, pietjammiejoep.nl, etcetera. Die mail laat je doorsturen naar bijvoorbeeld een gratis gmail-adres. Je kunt dan werken met je eigen jammiejoep.nl mailadres.
Enige voorwaarde is dat de domeinnaam die je op het oog hebt nog niet aangevraagd is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Via bijvoorbeeld https://www.sidn.nl/over-nl/whois/ kun je nagaan of een domein nog vrij is.