Hoe verander ik gebruik E-mail-adres op YouTube?

Ik heb 2 E-mails en ik ben op degene van youtube mijn wachtwoord vergeten.Ik heb geprobeerd het gewoon te veranderen maar lukt ook nie. Alsjeblieft geef antwoord kan ik mijn parodie's op Youtube zetten.

Alsvast Bedankt!
Saimster

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of het nou de veilige manier is wat zoekertje zegt, zal bij mij niet geloofwaardig overkomen... maar dat is mijn mening... ik vraag me af... waar staat je email adres geregistreerd?
ik bedoel zodra jij een gmail account maakt dan kan je youtube connecten aan je gmail account.. waardoor dus vanzelf het wachtwoord het zelfde wachtwoord is als bij je email adres...
ik ben bang dat je even contact moet opnemen met de beheerders van youtube hierover.

Antwoorden (1)

is er geen wachtwoord vergeten knop ?
krijg je maitje met verander link
capthavoc