Batterij Acer laptop

Er staat een rood kruis bij het icoontje van mijn batterij, terwijl de laptop aan de lader hangt. Hij geeft ook de melding volledig te zijn opgeladen, maar het rode kruis blijf. Zie afbeelding! Kan ik hier iets aan doen? Ik wil weer gewoon een groen batterijtje :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Dit heb ik ook gehad! Ik ging naar de laptop zaak en hun zeiden dat mijn accu (dat ding in de laptop wat er voor zorgt dat je stroom hebt zonder lader. geen idee of het ook echt een accu heet) in de laptop kapot was. Hij deed het dus alleen als ik hem aan de stroom had. Maar zodra hij van de stroom af was deed hij het 5 minuten en viel hij uit.

Omdat ik een nieuwe laptop wil binnenkort heb ik geen nieuwe accu erin gedaan. Ik heb het nog steeds en kan dus alleen achter de laptop als hij aan de lader zit. Wel balen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klinkt dat je accu niet meer goed is.
Dat kan je testen door de lader eruit te halen en te kijken hoe lang hij op de accu werkt.

Korter dan 1,5 uur dan is het niet geweldig meer. Maar dat is dus alleen een ramp als je lang zonder lader moet werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duidelijk gare accu, als je toch veel op accu wilt werken een nieuwe halen.