Je moet Google nog even toevoegen aan je lijst met zoekmachines. Op deze link kun je precies zien hoe je het moet doen. http://www.pcleek.com/internet-explorer/internet-explorer-9/internet-explorer-9-google-als-zoekmachine-instellen

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kunt Bing dan eventueel ook nog verwijderen/uitschakelen.
Dat doe je door te klikken op "extra" dan de optie kiezen "invoegtoepassingen beheren" dan links kiezen voor "zoekmachines" Daar kun je Bing verwijderen of uitschakelen en Google als standaard zoekmachine instellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je bedoelt zeker in IE (Internet Explorer) het zoek balkje rechts boven in het scherm? Om dit te veranderen doe je het volgende:

Rechtermuisknop op het pijltje naar beneden, vervolgens kies je voor meer zoekmachines zoeken en zoek vervolgens door tot dat je Google hebt gevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ga je in je browser bij Extra naar Internetopties. Bij Startpagina vul je in http://www.google.nl/ en je klikt op Huidige gebruiken. Dan nog op Toepassen klikken en afsluiten met OK.
Amadea