Als ik een uitzending als bv Wegmisbruikers wil terugkijken, loopt hij heel vaak vast bij de reclame. Wat kan ik daar aan doen?

Heb het al in IE geprobeerd, in Firefox en in Chrome.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

U kunt daar het volgende aan doen: Silverlight op de Pc installeren:

http://www.microsoft.com/silverlight/

Dit is een plug-in voor o.a. I.E. ,waarmee dan een stabielere manier van video's kijken wordt gegarandeerd.
Let even op ,dat U de juiste versie overweegt en eventueel voor het juiste O.s. ( Bijv. Windows 7) kiest.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan aan veel liggen

.je computer is sloom

.je internet is sloom

.de website is sloom

.er ontbreekt een plug-in voor je browser

GR.