Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

MacBook pro voor games??

Ik wil graag een MacBook kopen maar is ie echt geschikt voor games?? Ik heb world of warcraft kan ik met die cd's daarop nog spelen?? Of moet ik het dan via die MacBook downloaden?? En wie kent andere vette shooters/mmorpgs voor een MacBook ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

een mac is niet echt gebouwd om te gamen hoewel het tegenwoordig wel mogelijk is. ( bootcamp, geporte games)
Zelf heb ik cod gespeeld op mijn mac.(was een mac versie)
Maar de echte pc shooters worden vaak niet overgezet op een mac versie.
Als je echt een laptop wilt om te gamen moet je niet voor macbook kiezen.
Wil je een stabiel systeem hebben waar je lekker op wilt werken of grafisch design-en koop een mac.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ty

Andere antwoorden (3)

In principe is wow prima te spelen en ook andere games als cod zijn heel goed te doen.
Heb zelf een 2 jaar oude mbp, met 2gig ram en deze speelt deze games allemaal probleemloos. Ikzelf download alles, of ze op schijf voor mac zijn moet je ff zoeken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook Windows naast Mac os draaien voor je games bijvoorbeeld en gewoon mac os voor andere dingen gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn voor de Mac verschillende spellen beschikbaar. Ik heb zelf geen Mac, maar ik weet dat in de Steam Store aardig wat spellen staan: http://store.steampowered.com/browse/mac/
World of Warcraft en andere spellen van Blizzard kun je zo installeren met de cd's. Er staat op het doosje dat het een PC MAC CD/DVD is.

Je kunt WoW ook downloaden via je Battle.Net account. Als je inlogt en je hebt je serienummers aan je account gekoppeld, kun je zo via die site het spel downloaden.
(Lees meer...)
Kimath
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding