hoe moet ik bij een minecraft server online gaan gratis??

Toegevoegd na 1 minuut:
bij minecraft wil ik graag aan een server meedoen gratis maar ik kan niet online meedoen!!!!!??????

Toegevoegd na 21 minuten:
ja heb ik al geprobeerd met hamachi maar die doet het niet!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Google doet wonderen. Zoek even een paar servers op (ip's). Voor sommige heb je hamachi nodig (programma).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan bijna elk antwoord op elke vraag op google vinden: het handige aan deze site is dat ze nu gericht op jouw specifieke vraag kunnen reageren.
eigenlijk moet je betalen voor minecraft. ik weet niet welke je hebt. want minecraft classic is gratis. En anders moet je het spel gekocht hebben en dan is het gewoon downloaden. want je hebt een multiplayer download en een single player.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar ik wil het niet kopen want gratis kan ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo? wie kan mij hier helpen? kan iemand die zelf minecraft online doet mij mischien helpen?
email: dahibo@kpnmail.nl