muziekbestanden weg

Ik heb een mapje met muziekbestanden, maar toen ik perongeluk op op iets klikte was ineens de helft van mijn bestanden weg. Itunes kan ze niet meer afspelen omdat hij de bestanden dus niet in de map kan vinden. (! ervoor) maar als ik ze zoek in de zoekbalk het windows 'menu' (dus die ronde knop linksonder) zijn ze er gewoon wel. In welke map kunnen ze nu dan ineens zitten? of kan ik erachter komen door iets te doen als ik het bestand aanklik?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al in de prullenbak gekeken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jup

Het beste antwoord

Je zegt dat je ze wel kan vinden als je ze via de verkenner zoekt (dus via de ronde 'windows-knop' linksonder). Als je dan op de rechtermuisknop klikt van dat liedje, vervolgens op eigenschappen klikt, dan kan je zien in welke map ze staan.
Vervolgens kan je ze knippen en plakken naar de map waar de andere Itunes-nummers staan.

Toegevoegd na 49 seconden:
Op de rechtermuisknop klikken nadat je dus linksonder gezocht hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks , ik heb alles weer gevonden!