Hoeveel smsjes stuurt de gemiddelde tiener per maand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoord Toegevoegd na 1 minuut:
Oeps, ik deed iets verkeerd sorry. Tegenwoordig gebruiken veel jongeren blackberry en iphone, waardoor smsjes een beetje vervallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat bedoel je met "gemiddelde tiener"?
Of bedoel je "Hoeveel smsjes stuurt een tiener gemiddeld per maand?"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst stuirde ik er wel ongeveer 200 per maand, nu nog ongeveer 50 ik heb een iphone, ping msn en twitter vanaf me iphone naar me vrienden, en zelfs me oma en vader hebben whatsapp, de enige waanaar ik regelmatig sms is mijn vriendin( heeft een smasung star;( ), (hoewel ik haar de hele dag op school spreek)
En me moeder, maar die wil geen whatsapp,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik 16 was (nu 21) stuurde ik er zo'n 45 per dag!!! Best veel nu ik er zo over na denk.....maar ik had een sms bundel van 1000 sms'jes per maand voor een tientje...en daar kon ik rustig overheen sms'en...maar idd, ping en dat soort zaken zijn tegenwoordig meer 'in'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 18 en stuur er 500 per maand.
Ik gebruik provider blyk, daar is het vrijwel gratis.

Antwoorden (2)

Zij sturen gemiddeld 2272 sms’jes per maand, zo’n 75 per dag.
(Amerikaanse tieners ongv.)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben er zelf een maar dat licht er aan als je gratis sms jes hebt of een abonnement ofsow dan stuur je meer sms jes en ik en anderen tieners sturen er vooral veel als ze een vriendje of vriendinetje hebben