Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe haal ik mijn verwijderde muziek terug?

Toen ik al mijn muziek uit mappen probeerde te halen heb ik per ongeluk al mijn muziek verwijderd. Ik had naar .mp gezocht en alle gevonden resultaten naar een andere map geplaatst (mijn muziek2), vervolgens kwam ik tot de conclusie dat het niet erg handig was en ik bestanden miste, en heb de map 'mijn muziek2'verwijderd. er werd gevraagd of hij helemaal verwijderd moest worden want het was te groot voor mijn prullebak. ik heb op ja geklikt in de veronderstelling dat alles nog in de map 'Mijn Muziek' stond. Maar daar staat niets meer, alles is weg behalve de mappen. Er staan geen bestanden meer in. Kan iemand mij helpen het terug te krijgen, ik heb totaal geen verstand van computers en ik ben lichtelijk in paniek want ik heb geen backup!

alvast heeel erg bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor dat je altijd maar op volgende > volgende klikt, moet je het eerst goed lezen, en goed na denken voordat je daadwerkelijk erop wilt gaan klikken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa echt dom van me, ik dacht dat alles nog in de map 'Mijn Muziek' stond.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
dus jij was het, de enige in het land die geen back-ups maakte

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wel, ga eens na onderstaand linkje daar vindt je software om dat mogelijk te maken in veel gevallen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou als ik niks van computers af zou weten, zou ik denk ik niks aan deze site hebben...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt voor het antwoord, ik heb Recuva geprobeerd, en veel van mijn bestanden zijn teruggevonden, de rest is al overschreven, maar ik ben zo blij! Echt onwijs bedankt!
Kimath
12 jaar geleden
Gelukkig maar :)

Andere antwoorden (2)