Op Biblioo vind je een grote verzameling gratis ebooks. Biblioo is een vergelijkingssite voor Nederlandstalige boeken, ebooks en luisterboeken. Per titel zie je in welke vorm deze beschikbaar is en waar je deze kunt kopen of downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op Usenet kan je verschrikkelijk veel ebooks vinden. Download Spotnet, neem een betaald accountje bij een nieuwsserver en downloaden maar