Hoe zet je een profielfoto op whatsapp?

Is het mogelijk om een profielfoto op whatsapp te zetten of niet? Heb al een beetje op internet zitten kijken, maar daar word ik niet wijzer van. Bij de preview van de app, staan er namelijk wel foto's bij de contactpersonen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
10.1K

Antwoorden (4)

Voor zover ik weet moet je die er zelf bij zetten, bij contacten in je telefoon boek. Je kan niet zoals bij msn of ping een foto erop zetten die iedereen kan zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de personen die jou in zijn/haar lijst hebben kiezen de foto die ze bij jou willen plaatsen - jij zelf kunt dus geen profielfoto kiezen die andere van jou zien..

Wellicht kun je het ze wel vragen een bepaalde foto van jou te gebruiken mocht je je hierbij fijner voelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De foto van de contactpersoon voeg je toe in de contactpersonenlijst van de telefoon zelf. Als bv iemand je belt, zie je deze foto ook. Deze foto verschijnt dan ook op whatsapp. Zie foto van een gedeelte van mijn lijst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan geen profiel foto gebruiken bij whatsapp.
Wel kun je een foto toevoegen aan je contact personen