Ik kijk films meestal op stagevu.com. En als ze daar niet op staan type ik het in in google, meestal vind ik ze dan wel, behalve als ze net uit zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis? dat gaat hem niet worden, dan zou je toch echt via een site zoals de Piratebay moeten downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon Google intikken 'watch free online movies' en dan de eerste. Je moet er wel silverlight voor hebben.
Kwaliteit is vaak niet heel goed dus ik raad je aan via utorrent te downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
utorrent is een hele goede programma om films te downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daarom! ;)
Movie25.com
Als je de film daar niet kan vinden kan je ook op youtube de naam van de film intypen met daarachter 'watch online'

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn ook een aantal films op youtube te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die films op die website werken niet of licht dat aan mijn computer?
Kijk eens op Moviesnl.com of op ond-films.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.megashare.info