Hoe kun je het downloaden op BitTorrent sneller laten gaan?

Hij gaat erg sloom en vroeg me af of er misschien iets was waardoor hij sneller ging. Iemand tips? :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (5)

BitTorrent is afhankelijk van het aantal mensen dat online zijn en die het betreffende bestand willen delen. Daar kan je verder weinig aan doen dan op een druk tijdstip je BitTorrent aan te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je vuze gebruiken dat is ook zo iets en als je iets wil download type je in free torrent dowoad (film)ofspel enzo ) en dan dutch of nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft onder andere te maken met je ratio bij beginnende downloaders altijd langzamer.

Hoe krijg ik mijn ratio (deelverhouding) hoog?Hiervoor zijn enkele trucs. Het belangrijkste is natuurlijk om de torrent lange tijd te blijven uploaden (seeden) nadat het downloaden is voltooid. Ook met langzame internetverbindingen kun je op deze manier een goede share ratio krijgen. Er moeten dan natuurlijk nog wel mensen zijn die deze torrent downloaden (leechers). Daarom is het handig om voordat je een torrent download, te kijken naar de hoeveelheid seeders (uploaders) en leechers (downloaders). Hoe meer leechers en minder seeders hoe beter. Dit betekend namelijk dat de torrent erg gewild is, en dat er nog veel te uploaden valt. Over het algemeen valt redelijk in te schatten hoe populair een torrent is en hoe lang er nog voldoende leechers zullen zijn.
groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lage downloadsnelheid kan komen door verkeerde configuratie van je programma. Als je computer niet rechtstreeks op het internet zit (tegenwoordig meestal het geval), maar via een router, zul je een 'open' poort moeten gebruiken. Sommige routers schermen standaard alles af. In dat geval moet je appartement in de router een poort open zetten. Dat kan door in te loggen op de router via je web-browser. Vervolgens moet je diezelfde poort dan in je BitTorrent programma aangeven als gebruikte poort.

Het precieze hoe is zeer afhankelijk van je specifieke router en de gebruikte BitTorrent client.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer trackers!
Wat trackers zijn kan k nie uitleggen, maar je moet ze per download toevoegen, lijsten vind je online