Ik heb hierover wat informatie gevonden op de website van BlizzCon:

"Verwachte releasedatum World of Warcraft Mists of Pandaria
In November of December 2011 verwacht Blizzard eerst nog Patch 4.3 van World of Warcraft: Cataclysm uit te brengen. Deze patch zal de nodige vernieuwingen met zich mee brengen en geeft de beste spelers de kans om de grote eindbaas Deathwing the Destroyer te verslaan waarmee er een einde komt aan de vernietiging van Azeroth.

World of Warcraft: Mists of Pandaria zal in Maart 2012 worden verwacht maar dit kan nog veranderen. Blizzard heeft een 5e en laatste uitbreiding in de planning staan voor 2013 volgens een uitgelekte roadmap van het bedrijf. "

Dus de verwachting is nu dat het maart 2012 wordt, maar het kan ook nog wat langer duren. Deze informatie dateert van eind oktober dus is vrij recent.