is er ook een zweerknopje in diamant vorm?

hallo ik ben een jonge van 13 jaar en ik wil een oorbel maar dan wel zo'n diamantje is er ook een diamantje voor de eerste 6 weken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Joh dit duurt maar een paar weken.
Zonde van je geld, maar wil je persee,
vraag het even aan de juwelier, die je
gaatje schiet.
succes
12 jaar geleden
Bij Bijou Brigitte heeft zweerknopjes in verschillende formaten met een zirkonia. Ik weet niet of ze die in alle filialen hebben en of die mannelijk genoeg zijn. Is wel betaalbaar en krijg je wel twee.
Ik zou alleen even nadenken over zo'n ding. Je houd een blijvend gaatje of litteken en ook als je nog in de groei bent. Er zijn ook clips die je aan het oor kunt vast maken en dan lijkt het als het een piercing is. Ik weet niet of die nog verkocht worden, maar zou je zelf even kunnen googlen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wel zou je even moeten informeren,is het knopje misschien van diamant en het stekertje is vaak van medisch metaal,dus het zou kunnen,tegenwoordig hebben ze alles.