Hoe kan ik men qwerty toetsenbord in azerty instellen ?

Ik heb net een gebruikersaccount gemaakt voor men dochter maar het is automatisch qwerty en het is zelfs moeilijk zelfs ik kan er niet met werken . Dus mijn vraag is hoe kan ik men qwerty toetsenbord instellen in azerty ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Gewoon voor de PC of een mobiel?

Antwoorden (1)

Verander de instelling voor taal en toetsenbord, per versie van windows verschillend, in Nederlands(BE). Dan krijg je azerty.