Misschien werkt dit: rechtermuisknop > eigenschappen > vervolgens 'alleen lezen' uitvinken.

Als het daarmee niet lukt weet ik zeker dat je zult slagen met Infix PDF Editor. Daar kun je ergens vast wel een probeerversie van vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet. Daar is nu net het alleen lezen voor bedoelt. Je kan de tet niet wijzigen. Met de nieuwere adobe readers kan je overigens wel opmerkingen plaatsen in het document, welke als ballonnetjes in het bestand komen te staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan met het programma in de link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien met PDF to Word converter. Er zijn er verschillende. Je vindt ze via google.