Kun je een verzonden Whatsapp bericht nog wissen als de ander het bericht nog niet heeft gelezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
2.2K

Antwoorden (3)

Ik heb dat een keer gedaan, had een heel verhaal zitten typen, verstuurd en toch nog gewist, maar die ander had het ontvangen en mijn hele verhaal toch nog kunnen lezen.

Dus ja, het kan wél, maar alleen je wist het op je EIGEN telefoon. De ander ontvangt nog steeds je verzonden bericht, aangezien het op zijn telefoon niet is gewist.

Het is precies vergelijk baar als sms:
Je stuurt een sms, die komt gewoon aan.
Je verwijdert het smsje op jouw telefoon omdat je om welke reden dan ook niet wilt dat iemand het leest of omdat je gewoon veel smsjes hebt.
De ander heeft het gewoon ontvangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Nu ik lees wat je schrijft over sms is het eigenlijk heel logisch! Soms stuur je een whatsapp en vraag je je later af of dat nou wel zo handig was...haha, niet meer terug te draaien dus, nu maar rustig zijn reactie afwachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha ja leuk is dat he, dat sommige dingen eigenlijk vrij logisch te verklaren zijn, en soms kom je er pas achter als je antwoord gaat geven op de vraag... , ik wist het dus éérst ook niet... al doende leert men (letterlijk) Niet meer doen dan, dat versturen en dan verwijderen!! Je kan het beter dan eerst (als het lang verhaal is) in een notitie plaatsen, kopieren en plakken naar whatsapp als je het zelf heb goedgekeurd, kan je het alsnog verwijderen, zonder dat iemand het ooit heeft gelezen! goeie tip he ;)
Ja, want hij is al verstuurd. Je kan niet de telefoom van de ander besturen om het bericht te verwijderen ofso...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat was duidelijk, maar als het naar jou mening verkeerd over komt, bel je toch even, niet afwachten....