waarom is mijn laptop langzaam?

Ik heb een packard bell easynote met windows7 erop geïnstalleerd
nu mijn vraag waarom is mijn laptop zo langzaam
bijvoorbeeld als ik en spel speel dan zet ik alles op de laagste kwaliteit en nog is het langzaam of als ik aan het internetten ben dan loopt internet als ik ergens op klik vaak een minuut vast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

yo, als je spellen wilt spelen dan kan dit aan je grafische kaart liggen. moest je een vaste pc hebben kon je eens kijken of dit te vervangen is maar bij een laptop kan je dit niet vervangen omdat dit vasthangt aan je moederbord. het enige wat is kan zeggen is koop een nieuwe computer want ofwel denk ik dat je met een oude computer bezig bent of met een mini laptop. als je echt zware spellen wilt spelen ( battlefield 3, call of duty,...) dan kan je best voor een nvidia grafische kaart kijken. als je internet traag gaat of vast loopt kan dit ofwel slecht internet bereik of een te trage processor en daar kan je bij een laptop ook niet veel bij doen.

grtz brian
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het niet kunnen spelen van spellen zou kunnen liggen aan het feit dan je grafische kaart, processor te zwak is. Misschien heb je wel te weinig RAM geheugen?

Er even vanuit gaan dat je een virusscanner hebt, scan dan even je pc op misschien mogelijke virussen of mal- of spyware. Als je geen virusscanner hebt raad ik je aan om Microsoft Security Essentials te downloaden.

Het laatste en beste optie is misschien een schone Windows installatie als je er zeker van bent dat je pc de spellen gewoon zou moeten kunnen spelen, zorg wel voor een goede back-up.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk OS had je hiervoor?
Want het kan ook zijn dat je laptop W7 moeilijk draait.
En dat die daarom zo traag is.