Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik van van plan om samen met mijn man op onze 40ste verjaardag een vat te geven. Waar kan ik op internet voorbeelden van uitnodigingen vinden?

zijn er op internet misschien mooie grafische voorbeelden van zulk een uitnodiging? en tekstvoorbeelden?

laat het mij weten!

Toegevoegd na 4 uur:
Misschien kan iemand iets ontwerpen in word of publisher om mij op ideeen te brengen?????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
645
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is een vat in dit verband?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een vat in belgie is een soort uitnodiging waar dat vaten bier besteld wordt (bv ter gelegenheid van 18de verjaardag enz...) , dus een vat duid op vaten bier die dan tijdens dat feest gedronken worden (heeft niks te maken met comadrinken ofzo hoor!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk, weer wat geleerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) Wie weet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wil je iedereen een vat geven of een uitnodiging?

Als het om een plaatje op een uitnodiging gaat, google dan eens voort op
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&q=ouderwetse+regenton&sa=N&start=18&ndsp=18
en gebruik ook zoektermen als houten vat, biervat, enz.

En kijk op sites van brouwerijen.
Als je een Belg bent, ken je ongetwijfeld meer brouwerijen dan ik. Sommige hebben vast wel mooie sites en die kan je dan aanschrijven.

Ik ging vroeger wel eens langs bedrijven met m'n step, en dan belde ik aan met de vraag "heeft u nog stickers?" Zoiets gaat nu simpeler door gewoon overal heen te surfen.

Toegevoegd na 1 minuut:
hier hebben ze er een heleboel:
http://www.vatenhandelstijf.nl/

Toegevoegd na 6 minuten:
Als je een plaatje ergens vandaan haalt,
vraag dat dan wel van te voren lief aan de eigenaar.
Scheelt trammelant achteraf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is ook leuk als iets op het vat zelf schrijft:
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding