Streamen betekent dat je direct contact hebt met de ontvanger, dit is niet zo bij emailen dus kan je je filmpje niet streamen via email.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kan ook per e-mail, als je tenminste bedoeld dat je de player in de HTML voor de e-mail opneemt, en streamt vanaf een server....

Draait dan alleen in preview mode, en Javascript moet bij ontvanger aanstaan... (maar da's in 95% zo).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt een webpagina in een e-mail laten weergeven net als een nieuwsbrief werkt. Maar dit is waarschijnlijk te omslachtig voor wat jij wil. En anders moet je hem uploaden naar sites als youtube. Verder ligt ook veel aan de ontvanger van de desbetreffende e-mail. Gif-plaatjes worden volgens mij wel weergegeven. Misschien is dat een optie, omdat het maar een kort filmpje is?

Succes.