Ongewenste websites komen ineens in beeld, hoe dit te verwijderen?

Als ik op mijn computer op internet zit komt er regelmatig ineens een 'website' opduiken. Dit toont dan allerlei reclame, het gebeurt niet één keer maar wordt regelmatig herhaalt. Hoe kan ik dit stoppen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk een pop up veel poker ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is het doubleclick, adserverplus virus. heb ik ook last van. heel irritant

Het beste antwoord

Dit is een vorm van irritante pop-up reclame. Hiertegen zijn verschillende addons beschikbaar voor de diverse browsers. Zoek voor jouw browser maar eens naar Ad Block en popup blocker. Dit helpt je hier wel vanaf.
Ik zal niet al te bang zijn voor een virus; die hebben wel wat beters te doen dan reclame tonen :-). Eerder zou ik de acceptatiegraad van cookies in je browser eens bekijken en deze wat strakker afstellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Scan je pc eens met je virusscanner en gebruik ook Anti Malware Bytes.

Beide eventueel te downloaden op download.com.