laptop inlezen via laptop. Wij hebben een laptop waarvan het scherm kapot is. Is er een mogelijk om op de 2e laptop de bestanden in te lezen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als puur het beeldscherm van een laptop kapot is, maar de grafische kaart ed. nog wel intact, wat hier best waarschijnlijk is, is het eerste wat ik zou proberen is om de laptop aan te sluiten op een externe monitor.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met een simpele vga kabel gaat dit prima. Je kunt hiervoor de standaardkabel gebruiken die al op je monitor zit aangesloten. Moet je natuurlijk wel een externe monitor in huis hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meeste moderne tv's hebben een VGA aansluiting.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een tv monitor is inderdaad ook een goede optie. Moet je wel een vga kabel hebben, en die zit vaak niet bij je tv inbegrepen. Je laptop op een andere laptop aansluiten kan niet zomaar, omdat een laptop vaak alleen aan video uitgang heeft. Hij kan dus wel beeld naar een ander beeldscherm transporteren, maar zelf geen beeld ontvangen.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Je kan hem natuurlijk wel benaderen via het netwerk thuis, tenminste als dit al was ingesteld op de andere laptop.