Als ik op internet kijk bij bijvoorbeeld een tekst, staan er woorden onderstreept en als ik er met de muis overheen ga, komt er reclame. Hoe weg doen?

Hoe kan ik deze irritante reclame verwijderen? Ik heb de pc gescand en het is geen virus.. Internet geschiedenis verwijderen helpt ook niet. Ik ben nu dus op goeievraag.nl en daar is het ook zo, ik heb er een printscreen van gemaakt (zie afbeelding).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is van text enhance. Vraag is al vaak hier gesteld, kijk eens tussen de antwoorden.

Antwoorden (2)

Even deze extensie installeren: AdBlock. Je moet zelf even uitzoeken welke je nodig hebt, want ik weet niet welke browser je gebruikt:

https://www.google.nl/search?q=adblock&aq=f&sugexp=chrome,mod=13&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dus al 2 adblocks op mijn internet browser.. Dat is het rare dus, het schijnt deze reclame dingen niet te filteren..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is iets van de laatste tijd dus zal dat ook wel komen. freekfluweel heb jij het dan wel kunnen blokken dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Jodel: oke, heb jij hier ook last van dan? Dan ben ik dus niet de enige gelukkig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lol dat heeft iedereen. Nieuwe vorm voor reclame. Daar zullen de sites wel geld voor krijgen neem ik aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet iedereen heeft dat, ik heb er met veel mensen over gesproken, vandaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het helpt misschien als je google chrome download, daarbij heb je ook een adblock, die wel werkt, omdat deze vaker geupdate wordt. succes
Ik had hetzelfde probleem. IK heb mijn laptop hersteld naar een eerdere herstelpunt. Toen was ik ineens van die irritante reclame af.

Probeer eens te kijken of je je pc kunt herstellen. (ik gebruik windows 7 en dan kan het als je de optie aan hebt staan.)

Toegevoegd na 1 minuut:
stappen die je kunt volgen als je win 7 hebt.

1. Ga naar configuratiescherm
2. klik op ''herstel'' (dit is een van de icoontjes)
3. klik op ''systeemherstel starten''.
4. Volg de stappen die hierna volgen.