Waroom is de hp 210-4120ED niet meer te koop ?

Ik wou hem net gaan kopen maar hij is nu uitverkocht overal weet iemand hier een reden voor

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Producten worden nu eenmaal af en toe vervangen. Deze computer is voor het eerst in maart op de markt gekomen en is nu verouderd en er is een nieuw model voor op de markt gekomen. (link 1) Toch is er nog wel een verkrijgbaar! (link 2)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
juist ja