Wat houdt "taggen" precies in op Facebook ?

Ik zie telkens dat mensen getagd zijn of ik kan zelf een foto taggen maar ik heb geen flauw idee wat het inhoud.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Het betekent dat je de aanwezigheid van iemand op een foto, een plek of een gebeurtenis aangeeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij taggen kan je aangeven wie er op de foto staan, dus iemands naam linken aan een stukje van de foto. Als je tagt, dan op de foto klikt, komt er een vierkantje, en kun je dat stukje foto dus associeren met iemand op facebook.